Sony XperiaLove

Case study
#

Kampania skierowana na promocję marki oraz grupę produktów

XperiaLove to akcja, która nastawiona była na promocję marki oraz urządzeń mobilnych firmy Sony.

Każdy klient, który zakupił smartfon z serii Xperia marki Sony, mógł za darmo zaprojektować własne etui na telefon ze zdjęciem ukochanej osoby.

Klienci Sony otrzymywali kupony do odbioru darmowego etui

Kupony upoważniające do zamówienia etui z własnym zdjęciem za darmo były rozdawane przez firmę Sony za pośrednictwem specjalnej aplikacji Xperia Lounge zainstalowanej na smartfonach biorących udział w promocji.

Akcja XperiaLove była promowana na kontach społecznościowych marki Sony Facebook, Instagram, YouTube i Twitter.

#
#

Przygotowanie strony dedykowanej dla akcji

Każdy klient posiadający kod rabatowy mógł za darmo zamówić spersonalizowane etui. Nasza firma przygotowała specjalny Landing Page, gdzie klient wybierał swój model telefonu Sony Xperia, a następnie przenoszony był do kreatora. W prostej aplikacji mógł stworzyć nadruk ze swoim dowolnym zdjęciem z ukochaną osobą.

Po złożonym zamówieniu, nasza firma w ciągu 24 godzin realizowała projekt oraz wysyłała do klienta gotowe etui. Zarówno futerał na wybrany model Sony, jak i wysyłka były dla klienta darmowe - nie ponosił żadnych kosztów.

Pozytywny feedback klientów

Akcja XperiaLove była ukierunkowana na promocję marki oraz  wybrane telefony z linii Xperia Z. Skutkiem akcji był pozytywny feedback od klientów oraz zwiększenie ich zaufania do firmy. Przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i korzyścią dla wizerunku marki Sony.

Z firmą Sony Polska rozliczyliśmy się jedynie za wykorzystane kody promocyjne oraz za zrealizowane zamówienia na etui z własnym nadrukiem w ramach XperiaLove. Było to korzystne rozwiązanie dla obu firm.

#