Sony Ikony Kina

Case study
#

Kampania skierowana na promocję wybranych urządzeń marki Sony

Ikony Kina to akcja, która ukierunkowana była na promocję marki Sony i jej wybranych urządzeń mobilnych.

Klient kupując nowy smartfon lub tablet z serii Xperia Z marki Sony, mógł za darmo otrzymać etui z wybraną grafiką Andrzeja Pągowskiego “Ikony kina”.

Akcja polegająca na odbiorze darmowego etui poprzez kod rabatowy dostępny w aplikacji Sony Xperia Lounge

Kupony rabatowe upoważniające do zamówienia za darmo wybranego etui z grafiką Andrzeja Pągowskiego “Ikony Kina” były rozdawane przez firmę Sony poprzez aplikację Sony Xperia Lounge, która była preinstalowana na smartfonach i tabletach biorących udział w promocji.

Akcja była promowana przez firmę Sony na stronie internetowej marki, w social mediach, a także w spotach radiowych.

#
#

Przygotowanie grafik i dedykowanej strony

Na podstawie materiałów udostępnionych przez firmę Sony przygotowane zostały wzory nadruków. Następnie został stworzony Landing Page, gdzie klient wybierał swój model smartfona, a następnie jedno z etui z grafiką Andrzeja Pągowskiego.

Po złożonym przez klienta zamówieniu z wpisanym w odpowiednie pole kodem rabatowym, nasza firma realizowała je i wysyłała w przeciągu 24 godzin. Zarówno etui, jak i wysyłka były darmowe - klient nie ponosił żadnych kosztów.

Pozytywny feedback klientów

Akcja Ikony Kina ukierunkowana była na promocję firmy Sony. Skutkiem przedsięwzięcia był pozytywny feedback od klientów, a tym samym zwiększone zaufanie do marki. Dzięki promocji działań na różnych platformach, zasięg informacji docierał nie tylko do klientów obserwujących firmowy profil Sony na kontach społecznościowych, ale także osób mogących być zainteresowanymi urządzeniami firmy.

Rozliczenie z firmą Sony następowało wyłącznie za wykorzystane kody promocyjne z aplikacji Sony Xperia Lounge oraz za zrealizowane zamówienia zgodne z wyborem dokonanym przez klienta.

#