Royal Canin

Case study
#

Kampania skierowana na promocję marki

Etui z rasą kota lub psa to akcja, która ukierunkowana była na promocję marki oraz wybranych produktów Royal Canin. Klient kupując promocyjne opakowanie karmy dla psa lub kota mógł otrzymać za darmo etui na telefon ze specjalnie przygotowaną grafiką.

Akcja polegająca na odbiorze darmowego etui poprzez kod rabatowy z kuponu znalezionego w paczce karmy

Kupony rabatowe upoważniające do zamówienia za darmo wybranego etui z grafiką psa lub kota zostały ulokowane przez firmę Royal Canin w sprzedawanych wybranych karmach dla zwierząt oznaczonych promocyjną etykietą.

Akcja była promowana przez markę Royal Canin na firmowej stronie internetowej, w social mediach, outdoorowo (na billboardach), a także poprzez reklamowe standy w dużych sieciach zoologicznych. Również nasza firma przeprowadziła kampanię marketingową wewnątrz kanałów etuo.pl.

#
#

Dedykowana podstrona ze wszystkimi wzorami etui dostępnymi w akcji

Na podstawie materiałów dostarczonych przez firmę Royal Canin, przygotowaliśmy 28 wzorów etui oraz umieściliśmy je na stworzonej stronie Landing Page.

Każdy klient posiadający kod rabatowy z promocyjnego opakowania karmy dla zwierząt mógł wybrać jedno z dostępnych wzorów, a następnie etui do swojego dowolnego modelu telefonu (w zależności od stanów magazynowych etuo.pl). Po złożonym przez klienta zamówieniu z wpisanym w odpowiednie pole kodem rabatowym, nasza firma realizowała je i wysyłała w ciągu 24 godzin. Klient posiadając kod zniżkowy nie ponosił żadnych kosztów - case oraz wysyłka były darmowe.

Pozytywny feedback oraz promocja specjalistycznych produktów

Cała akcja nastawiona była na promocję marki Royal Canin oraz jej wybranych produktów specjalistycznych, w których znalazły się kody rabatowe. Skutkiem przedsięwzięcia był pozytywny feedback od klientów oraz ich zwiększone zaufanie do marki. Ponadto promocja akcji w różnych formach przyniosła wzrost zasięgu informacji o marce i promocji.

Rozliczenie z firmą Royal Canin następowało wyłącznie za wykorzystane kody promocyjne z reklamowanych opakowań karm dla zwierząt oraz za zrealizowane zamówienia zgodne z wyborem dokonanym przez klienta.

#