Poznań Game Arena

Case study
#

Etui jako gadżet z wydarzenia

Współpraca z PGA nastawiona była na sprzedaż etui sygnowanych logiem Poznań Game Arena, a także promocją marki oraz samego wydarzenia.

Przygotowanie grafik oraz dedykowanej strony

Nasza firma stworzyła siedem wzorów etui z grafikami na podstawie dostarczonych materiałów przez PGA.

Następnie przygotowaliśmy specjalny Landing Page, gdzie klient mógł wybrać interesującą go grafikę, a następnie etui do dowolnego modelu telefonu (w zależności od stanów magazynowych etuo.pl). Po złożonym przez klienta zamówieniu, nasza firma realizowała je i wysyłała gotowy towar w przeciągu 24 godzin.

#
#

Promocja akcji

Promocja Landing Page oraz poszczególnych wzorów etui objęła oficjalne strony internetowe, social media, a także targi PGA.

Reklamą zajęła się zarówno nasza firma (za pomocą strony etuo.pl), jak i Poznań Game Arena.

Zyski ze sprzedaży dla Partnera

Efektem przeprowadzonych działań promocyjnych był wygenerowany zysk dla Poznań Game Arena ze sprzedanych etui.

Choć akcja ukierunkowana była głównie na sprzedaż, to  pośrednio PGA promowało własną markę, jak również samo wydarzenie.

#